Návštevnosť webových stránok

Máte webové stránky, na ktoré nechodí dostatok návštevníkov? Chcete, aby ich chodilo viac? Dnes je možné získať informácie o tom, aký je potenciál návštevnosti. Alfou a omegou je stratégia, ako si odkrojiť z koláča čo najväčší diel a pritom zarobiť viac, než som vložil.

S čím pomáhame:

  • voľba stratégie,
  • výber vhodných zdrojov návštevnosti,
  • meranie cieľov a vyhodnotenie návratnosti investície,
  • budovanie zákazníckej komunity a jej vernosti.

Ako zvýšiť návštevnosť stránok

SEO a vyhľadávače

Ideál je, keď sa vaše stránky zobrazia na prvých pozíciách vo vyhľadávačoch na všetky relevantné otázky hľadajúcich užívateľov. SEO je snaha dosiahnuť tento ideál.

Bannerová reklama

Nestačí vám už vyhľadávanie alebo zavádzate nový produkt? Ide o rýchle, presné a efektívne oslovenie cieľovej skupiny kreatívnymi formátmi.

PPC reklama

PPC reklama je rýchle SEO. Ak chcete získať okamžitú návštevnosť, je to najlepšia cesta. Optimalizované kampane sú často významným zdrojom tržieb.

Sociálne média

Fenomén posledných rokov, zastúpený v ČR predovšetkým sieťou Facebook. Pridajme blogy, diskusie a stránky ako YouTube. Potenciál sa odbor od odboru líšia, ale ak chcete ľudí so svojou značkou oboznámiť, je to správna cesta.

E-mail

Kvalitné databázy zákazníckych e-mailov je k nezaplateniu. Komunikujete s ľuďmi, ktorí už s vami majú skúsenosť. Ak je skúsenosť dobrá, rozhodne majú dôvod aj naďalej s vami spolupracovať a na váš web sa vracať.

Vyhľadávače tovarov

Pre veľa e-shopov významný zdroj objednávok s najvyššou mierou konverzie. Privádza vo veľkom množstve ľudí rozhodnutých k nákupu. Získajte z nich maximum vďaka auditu a optimalizácii.