PPC reklama v reklamnej sieti

Potrebujete zvýšiť povedomie o tom, čo ponúkate? Alebo Vám už nestačí návštevnosť z vyhľadávania a chcete viac? To sú hlavné dôvody pre PPC reklamu naprieč internetom cez textové inzeráty, bannery a videa. Oproti vyhľadávaniu oslovujete ľudí v inej fázy nákupného rozhodovania, a preto sa s inzerciou v reklamnej sieti pracuje odlišne.

Možnosti a výhody

Display reklama zažíva renesanciu, pretože sa darí oslovovať cieľovú skupinu stále presnejšie a efektívnejšie.

    1. Zameranie

Poznáte svoju cieľovú skupinu? Reklamy je možné umiestňovať na vhodné stránky s relevantným obsahom, ale tiež podľa záujmov, pohlavia a veku užívateľov. Je reklama na niektorých stránkach nevýkonná? Potom nie je problém tieto stránky vylúčiť.

    1. Remarketing (retargeting)

Vyššia liga display reklamy. Oslovte znovu návštevníkov svojich stránok a pripomeňte sa im. Efektivita týchto kampaní je výrazne vyššia, pretože zobrazujete reklamu len ľuďom, ktorí už s Vami prišli do kontaktu.

    1. Reklamné oznámenie a kreativita

Priestor pre kreatívne stvárnenie reklám a testovaní rôznych typov oznámení je veľký. Bojujete proti mnohým konkurentom, ktorí by tiež radi obsadili reklamný priestor. Práve to, ako zaujmete, výrazne ovplyvňuje rentabilitu a úspech.

    1. Zvýšenie povedomia o značke

Dochádza k nemu aj cez „bannerovu slepotu“. Od billbordov po televíziu sú desiatky možnosti, kde si zaplatiť reklamu. Ale tu platíte len za „preklik“, môžete sa veľmi dobre zamerať a predovšetkým výsledky presne merať. Preto má display reklama miesto v mediálnom mixe.

Slovenské reklamné siete

Najväčšou reklamnou sieťou s najpokročilejšími možnosťami cielenia disponuje Google a systém Google Ads AdWords.
Menšou sieťou disponuje systém Etarget a patrí sem aj sieť Facebook, ktorá rovnako umožňuje platby za „preklik“.