PPC reklama vo vyhľadávaní

PPC reklama vo vyhľadávačoch je jedna z najefektívnejších a najpresnejších reklám. Oslovujete hľadajúcich v momente, kedy sa zaujímajú o Vaše tovary alebo služby. Existuje vhodnejší moment pre oslovenie zákazníkov? V dnešnom svete marketingu a nákupného správania platí: “Buď ma zákazníci poznajú, alebo ma musia nájsť!” a práve na to tu PPC reklama vo vyhľadávaní je.

Možnosti a výhody

Kampane je možné veľmi presne zamerať a optimalizovať podľa Vašich cieľov. Chcete zásah najužšej cieľovej skupiny? Potrebujete zvýšiť návštevnosť aj zo všeobecnejších kľúčových slov? Zaujíma Vás len to, koľko Vás bude stáť jedna objednávka? Všetko je možné a možností stále pribúda.

    1. Pomer cena/výkon

Platíte len za „preklik“, teda len za návštevu niekoho, kto hľadá informácie o tom, čo ponúkate. Práve takýto návštevníci majú najväčšiu tendenciu nakupovať. Môžete investovať do iných typov propagácie, ale všade inde oslovujete ľudí v skoršej fáze nákupného cyklu, čo je drahšie. Preto je pomer cena/výkon veľmi dobrý.

    1. Zameranie

Presnejšie zameranie nenájdete. Iba ak tak, že zdvihnete telefón a priamo zavoláte ľuďom, o ktorých viete, že Vás práve teraz hľadajú. Kampaň nastavujeme podľa Vašich cieľov a možností. Dá sa zemerať na regióny, mestá, zariadenia či jazyky a pomocou rôznych analógií a vylučujúcich slov, je možné zásah ešte spresniť a zefektívniť kampaň.

    1. Rýchlosť

Nastavenie a spustenie kampane je, podľa rozsahu, otázka niekoľkých hodín, maximálne dní a okamžite zvyšujete návštevnosť svojich stránok. Pre porovnanie zo SEO, tu za rovnakých čas stihnete, maximálne, analýzu.

    1. Variabilita

Kampane se dajú meniť 24/7. Potrebujete znížiť rozpočet, pretože nestíhate vybavovať objednávky? Rozšírili ste alebo zúžili sortiment? Alebo chcete niečo len rýchlo otestovať? Všetko je možné a kampaň prebehne presne podľa Vašich predstáv.

    1. Vyhodnocovanie

Veľmi presne sa dá, vďaka analytickým nástrojom zistiť, ako sú kampane prínosné. A pretože viete, koľko ste zaplatili, tak jednoducho spočítame, či je všetko v poriadku, alebo je potrebné kampane upraviť.

PPC v slovenských vyhľadávačoch

PPC reklamu vo vyhľadávači Google zaisťuje systém Google Ads AdWords. Ostatné vyhľadávače zobrazujú výsledky vyhľadávaní z Google a teda aj reklamy z Ads.