Dajte o sebe vedieť

Zaujmite ľudí obsahom

Vďaka atraktívnemu a jasnému vizuálnemu štýlu sa zefektívni celý nákupný proces vašich zákazníkov. Zaujmite nových ľudí, priveďte ich na svoj web a v správny čas im naservírujte informácie, ktoré ich presvedčia k nákupu.


Ako vám pomôžeme?

Zasiahneme vašu cieľovku priamo do srdca

Obsahové stratégie

Na základe poznania vášho odboru a zákazníkov nájdeme najlepší spôsob, ako vás propragovať. Zistíme, čo ľudí zaujíma a ponúkneme im to.

Správa sociálnych sietí

Postaráme sa, aby ste boli vidieť na sociálnych sieťach. Zaistíme, že sa každá informácia dostane k správnej cieľovej skupine.

Vašej značke dáme tvár

Vďaka brandmanuálu bude vaša komunikácia konzistentná a váš vizuálny štýl jasne rozpoznateľný. Odlíšite sa od konkurencie a ľudia si vás budú pamätať.

Privedieme vám nových zákazníkov

Texty napíšeme tak, aby každý návštevník dostal presne tie informácie, ktoré potrebuje a stal sa z neho verný zákazník.

Akým obsahom sme klientov posunuli vpred?

Letisko Bratislava

Naša kampaň pomohla v roku 2018 zvýšiť počet odbavených cestujúcich na 2 292 712. To v medziročnom porovnaní znamenalo veľmi nadpriemerný rast o 18 %. Letisko tak prekonalo doterajší rekord v počte odbavených z roku 2008.

Okrem kreatívneho konceptu celej kampane sme sa postarali aj o kompletné PR v médiách.

Konica Minolta

Pre technologického giganta sme pripravili kampaň pre uvedenie nového produktu na český trh.

Cieľom kampane bolo tiež vyvrátiť mýtus, že spoločnosť vyrába len tlačiarne a dostať ju do povedomia ako technologického inovátora. Vďaka starostlivej optimalizácii išlo o nejúspešnejšiu online kampaň v histórii spoločnosti.

Onlinekupelne.sk

Vytvárame kreatívne kampane pre jednotku na e-commerce trhu so sanitárnou technikou. Aj vďaka spolupráci s nami záskali dvakrát po sebe ocenenie E-shop roku v kategórii bývanie a dizajn.

HT dveře

Ľudia sa nevyznajú v rozdieloch medzi bezpečnostnými dverami a stále sa nás na Facebooku na to pýtajú.” Aj tak môže znieť zadanie od klienta. A nám urobilo radosť. Vedeli sme, že túto situáciu vyrieši najlepšie messenger bot.

Ten teraz pomáha ľuďom zorientovať sa v ponuke dverí, vybrať si tie pravé a objednať si ich.

HT dveře

Videoporadňu pre predajcu bezpečnostných dverí sme poňali vtiopnou a odvážnejšou formou, pretože to je tiež štýl, ktorým sa chce klient prezentovať. Na mieste sme s hercom vymysleli, ako jednotlivé pasáže trochu okoreniť.

It’s my life!

Dajú sa spravovať sociálne siete o proteínovej diéte odľahčenou a vtipnou formou? Podľa nás áno. Pre nášho klienta It’s my life! tvoríme príspevky na Facebook a Instagram. Snažíme sa, aby fanúšikov bavili a aby sme sa v nich čo najviac vyhýbali omieľaným slovám ako diéta, chudnutie alebo nadváha. Chceme ukazovať, že sa človek môže k vysnívanej postave prejesť bez hladovania.

YQ Stavba roka

Pre Ytong sme usporiadali súťaž, ktorá mala za úlohu nazbierať veľké množstvo užívateľského obsahu a pomôcť zvýšiť povedomie o celom stavebnom systéme. Vďaka premysleným súťažným stránkam a zaujímavej propagácii sa nám podarilo prekonať všetky očakávania.

Na Slovensku sme cieľ v počte prihlásených stavieb splnili na 320 %, v Česku na 243 %. Zo získaného obsahu ťažíme dodnes.

Dovolená.cz

Pre spoločnosť Student Agency a jej portál predávajúci dovolenky sme pripravili obsahovú stratégiu. Tá pokryla obsah na webe a sociálnych sieťach. Vychádzali sme z výskumov a persón, ktoré sme vytvorili pri ich redizajne webu. Pre lepšie pochopenie rozhodovacieho procesu pri nákupe dovolenky sme využili metódu Value Proposition Canvas.

COMFOR

Pre online predajcu elektroniky a IT sme pripravili súťaž s messenger botom, ktorá mala za úlohu zvýšiť povedomie o značke.

Zúčastnilo sa na nej takmer 5 000 súťažiacich. Cena za jedného bola 0,03 centy a počas súťaže pribudlo o 4 000 % viac fanúšikov, než je dlhodobý priemer.

Oslovili sme 125 000 užívateľov a priamo zo súťaže sme zaznamenali 7 nákupov od súťažiacich.

ČSAD

Pre medzinárodného dopravcu sme nafotili snímky, ktoré využíva na webe a na propagačných materiáloch. Získali sme tak vlastný obsah na sociálne siete, ktorý pomáha budovať značku.

Dostať idúci kamión a autobus vedľa seba na jednu fotku bolo produkčne náročné, ale podarilo sa nám to.

EO security

Natáčalo a fotografovalo sa, ako užitočné môžu byť prístroje na rušenie odpočúvania. Je to špecifický produkt, ktorý má mnoho podôb a neznalý človek si ťažko dokáže predstaviť jeho využitie. Preto vznikla séria vysvetľujúcich videí a fotografií. Pri natáčaní nám klient objasnil, ako môže vyzerať priemyslová špionáž a ako sa pred ňou účinne brániť.

VELUX

Pre jedného z našich najväčších klientov sme pripravili sériu krátkych videí. Počas natáčania na Slovensku a v Česku vznikli reklamné spoty pre kampaň, ktorá predstavila výhody systému VELUX ACTIVE.

Okrem príprav, produkcie, natáčania a postprodukcie sme nafotili a pripravili aj vizuály pre doplnkovú online kampaň.

Postaráme sa o váš obsah strategicky


Pre najlepšie výsledky sa o váš marketing postaráme komplexne