Dajte o sebe vedieť

Zaujmite ľudí obsahom

Vďaka atraktívnemu a jasnému vizuálnemu štýlu sa zefektívni celý nákupný proces vašich zákazníkov. Zaujmite nových ľudí, priveďte ich na svoj web a v správny čas im naservírujte informácie, ktoré ich presvedčia k nákupu.


Ako vám pomôžeme?

Zasiahneme vašu cieľovku priamo do srdca

Obsahové stratégie

Na základe poznania vášho odboru a zákazníkov nájdeme najlepší spôsob, ako vás propragovať. Zistíme, čo ľudí zaujíma a ponúkneme im to.

Správa sociálnych sietí

Postaráme sa, aby ste boli vidieť na sociálnych sieťach. Zaistíme, že sa každá informácia dostane k správnej cieľovej skupine.

Vašej značke dáme tvár

Vďaka brandmanuálu bude vaša komunikácia konzistentná a váš vizuálny štýl jasne rozpoznateľný. Odlíšite sa od konkurencie a ľudia si vás budú pamätať.

Privedieme vám nových zákazníkov

Texty napíšeme tak, aby každý návštevník dostal presne tie informácie, ktoré potrebuje a stal sa z neho verný zákazník.

Akým obsahom sme klientov posunuli vpred?

Konica Minolta

Pre technologického giganta sme pripravili kampaň pre uvedenie nového produktu na český trh.

Cieľom kampane bolo tiež vyvrátiť mýtus, že spoločnosť vyrába len tlačiarne a dostať ju do povedomia ako technologického inovátora. Vďaka starostlivej optimalizácii išlo o nejúspešnejšiu online kampaň v histórii spoločnosti.

Onlinekupelne.sk

Vytvárame kreatívne kampane pre jednotku na e-commerce trhu so sanitárnou technikou. Aj vďaka spolupráci s nami záskali dvakrát po sebe ocenenie E-shop roku v kategórii bývanie a dizajn.

HT dveře

Ľudia sa nevyznajú v rozdieloch medzi bezpečnostnými dverami a stále sa nás na Facebooku na to pýtajú.” Aj tak môže znieť zadanie od klienta. A nám urobilo radosť. Vedeli sme, že túto situáciu vyrieši najlepšie messenger bot.

Ten teraz pomáha ľuďom zorientovať sa v ponuke dverí, vybrať si tie pravé a objednať si ich.

HT dveře

Videoporadňu pre predajcu bezpečnostných dverí sme poňali vtiopnou a odvážnejšou formou, pretože to je tiež štýl, ktorým sa chce klient prezentovať. Na mieste sme s hercom vymysleli, ako jednotlivé pasáže trochu okoreniť.

It’s my life!

Dajú sa spravovať sociálne siete o proteínovej diéte odľahčenou a vtipnou formou? Podľa nás áno. Pre nášho klienta It’s my life! tvoríme príspevky na Facebook a Instagram. Snažíme sa, aby fanúšikov bavili a aby sme sa v nich čo najviac vyhýbali omieľaným slovám ako diéta, chudnutie alebo nadváha. Chceme ukazovať, že sa človek môže k vysnívanej postave prejesť bez hladovania.

YQ Stavba roka

Pre Ytong sme usporiadali súťaž, ktorá mala za úlohu nazbierať veľké množstvo užívateľského obsahu a pomôcť zvýšiť povedomie o celom stavebnom systéme. Vďaka premysleným súťažným stránkam a zaujímavej propagácii sa nám podarilo prekonať všetky očakávania.

Na Slovensku sme cieľ v počte prihlásených stavieb splnili na 320 %, v Česku na 243 %. Zo získaného obsahu ťažíme dodnes.

Dovolená.cz

Pre spoločnosť Student Agency a jej portál predávajúci dovolenky sme pripravili obsahovú stratégiu. Tá pokryla obsah na webe a sociálnych sieťach. Vychádzali sme z výskumov a persón, ktoré sme vytvorili pri ich redizajne webu. Pre lepšie pochopenie rozhodovacieho procesu pri nákupe dovolenky sme využili metódu Value Proposition Canvas.

COMFOR

Pre online predajcu elektroniky a IT sme pripravili súťaž s messenger botom, ktorá mala za úlohu zvýšiť povedomie o značke.

Zúčastnilo sa na nej takmer 5 000 súťažiacich. Cena za jedného bola 0,03 centy a počas súťaže pribudlo o 4 000 % viac fanúšikov, než je dlhodobý priemer.

Oslovili sme 125 000 užívateľov a priamo zo súťaže sme zaznamenali 7 nákupov od súťažiacich.

ČSAD

Pre medzinárodného dopravcu sme nafotili snímky, ktoré využíva na webe a na propagačných materiáloch. Získali sme tak vlastný obsah na sociálne siete, ktorý pomáha budovať značku.

Dostať idúci kamión a autobus vedľa seba na jednu fotku bolo produkčne náročné, ale podarilo sa nám to.

EO security

Natáčalo a fotografovalo sa, ako užitočné môžu byť prístroje na rušenie odpočúvania. Je to špecifický produkt, ktorý má mnoho podôb a neznalý človek si ťažko dokáže predstaviť jeho využitie. Preto vznikla séria vysvetľujúcich videí a fotografií. Pri natáčaní nám klient objasnil, ako môže vyzerať priemyslová špionáž a ako sa pred ňou účinne brániť.

VELUX

Pre jedného z našich najväčších klientov sme pripravili sériu krátkych videí. Počas natáčania na Slovensku a v Česku vznikli reklamné spoty pre kampaň, ktorá predstavila výhody systému VELUX ACTIVE.

Okrem príprav, produkcie, natáčania a postprodukcie sme nafotili a pripravili aj vizuály pre doplnkovú online kampaň.

Postaráme sa o váš obsah strategicky


Pre najlepšie výsledky sa o váš marketing postaráme komplexne