Zvyšovanie obchodnej výkonnosti

Dnes už k úspechu nestačí len stránky mať, ale kontinuálne pracovať na ich obchodnom potenciáli a výkonnosti.
Základom pre zlepšenie je poznať zákazníka. Kto to je? Odkiaľ prišiel? Čo robil? Prečo odišiel? Vrátil sa? To je niekoľko otázok, ktorých zodpovedanie môže veľmi pomôcť.

Čo sledovať:

  • ako sú na stránkach prezentované výhody a dôvody k spolupráci,
  • sú stránky dôveryhodné a ako pôsobia na návštevníkov,
  • ako návštevník stránkami prechádza a ako mu je uľahčený výber,
  • či stránky obsahujú všetko podstatné, čo návštevníkov zaujíma,
  • správajú a prečo.

Príbeh o úspechu webu

Každý vytvára web s určitým cieľom a tí múdrejší vedia, že je dobré ciele merať. Ako náhle meriate, tak sa môžete pýtať, či sa výsledky dajú zlepšiť. Prečo mi len 1% ľudí vyplnilo dopyt? Nemohli by na mojom webe nakúpiť 4% návštevníkov namiesto 2%? Ako to, že sa skoro nikto nepozerá na referencie a kontakty

Základom je merať, čo sa na stránkach deje. Potom s citom marketéra, umením webdesignerov, talentom copywriterov a znalosťami programátorov urobiť úpravy na stránkach. Napätie sa zvyšuje, pretože prichádza testovanie, či dané úpravy viedli k zlepšeniu. Nie vždy musia byť zmeny drastické. Niekedy stačí málo, aby ste boli lákavejší a zaujímavejší. . Všetko začína a končí pri zákazníkoch. Spoznajte ich, ponúknite im to, čo chcú a úspech vás neminie