Segmentácia zákazníkov
Segmentujte svojich zákazníkov a ovládnite trh s našou pomocou! Identifikujeme skupiny s najvyššou ziskovosťou alebo rastovým potenciálom a potom na ne presne zacielime marketingové aktivity.
Ako pracujeme
Zákazníkov triedime a zoskupujeme
Pri segmentácii berieme do úvahy niekoľko parametrov, ktoré nám umožňujú klasifikovať rôzne časti vašej cieľovej skupiny. Ktoré to sú?
Segmentácia RFM
Zákazníci sú rozdelení z hľadiska počtu nákupov (frekvencia), peňažnej hodnoty (peňažná hodnota) a času od posledného nákupu (recencia).
Demografická segmentácia
Zákazníci sú rozdelení podľa veku, pohlavia, príjmu alebo vzdelania.
Segmentácia správania
Zákazníci sú klasifikovaní na základe ich správania voči produktu, ako je miera používania, lojalita, pripravenosť na nákup atď.
Psychografická segmentácia
Zákazníci sa delia na základe svojej osobnosti, hodnôt, postojov, záujmov a životného štýlu.
Geografická segmentácia
Zákazníci sú rozdelení na základe ich geografickej polohy, ako je región, mesto alebo podnebie.