Ako pracujeme
Programovanie a RTB
Ponúkanie v reálnom čase je proces, pri ktorom môžete nakupovať a predávať reklamu prostredníctvom aukcií v reálnom čase. To umožňuje vysoko cielené poskytovanie reklamy. Aj preto sa RTB stalo dôležitým pilierom brandingových a akvizičných kampaní a je neoddeliteľnou súčasťou väčšiny našich stratégií.
V kampaniach sa zameriavame na vysokú zobraziteľnosť reklám s dosiahnutím danej frekvencie na používateľa naprieč zariadeniami a kampaňami. Vďaka vlastným algoritmom biddingu a využívaniu automatických optimalizácií dosahujeme lepšiu efektivitu kampaní, a tým aj lepšiu prácu.
Kampane prevádzkujeme v systéme DV360, ktorý je súčasťou marketingovej platformy Google, ako aj v systéme Adform. Pomocou RTB spravujeme kampane v obrazových, video, televíznych, zvukových alebo iných multimediálnych kanáloch - všetko z jednej platformy.
Takmer neobmedzené možnosti
RTB umožňuje cielenie vrátane tretích strán, širokú škálu interaktívnych formátov rich media a personalizovaných reklám. A nezabúdajme ani na DOOH (digitálnu vonkajšiu reklamu).
Články