O službe
UX A CRO
Aby zákazníci mohli nakúpiť, musia sa v obchode ľahko orientovať. Musia hneď nájsť to, čo chcú, a čo najrýchlejšie sa dostať k pokladni. Na webe alebo v e-shope to funguje rovnako.
UX. User Experience. Alebo používateľská skúsenosť. Vyjadruje, ako sú návštevníci spokojní s webovou stránkou alebo aplikáciou. Či môžu ľahko nájsť informácie, pre ktoré prišli. V praxi funkčný UX znamená, že používateľ dokončí cestu zákazníka a stránka má dobrú mieru konverzie.
Týmto sa dostávame k CRO(Conversion Rate Optimization). Ide o súbor krokov, ktoré vedú k lepšiemu výkonu webovej stránky: väčšiemu predaju, návštevnosti alebo novým klientom. Záleží na tom, aké ciele ste si stanovili.
Naša partnerská firma PORTA sa špecializuje na UX a CRO.
Nestačí, aby webová stránka vyzerala dobre. Musí zarábať peniaze. Preto by ste sa mali zaoberať UX, kvalitou používateľského zážitku, aj CRO, optimalizáciou konverzného pomeru.
Postup
Osvedčený a vyskúšaný spôsob
Analyzujeme a skúmame
Nedávame si servítku pred ústa, ale naše odporúčania vždy zakladáme na relevantných údajoch. Dbáme na zhromažďovanie informácií, ich vyhodnocovanie a navrhovanie východísk.
Skicujeme, kreslíme, tvoríme
Od prvých náčrtov až po funkčné prototypy.
Testovanie
Navrhované prototypy budeme nielen testovať na skutočných používateľoch, ale aj im predkladať existujúce riešenia na overenie. Overíme ich funkčnosť v praxi a budeme hľadať možné zlepšenia.
Preskúmame a navrhneme zlepšenia
Máte na svojich webových stránkach nízku mieru konverzie? Je čas na audit! Pomôžeme vám aj s analýzou a SEO.
Články