Analýza zákazníkov
Báza zákazníkov spolu s prehľadom ich objednávok je zdrojom cenných informácií o ich nákupnom správaní. Pomôžeme vám zorientovať sa v týchto údajoch, vybudovať si pevný vzťah s používateľmi a ukážeme vám, ako to všetko využiť na zlepšenie akvizičných a retenčných aktivít.
Služby
S čím vám môžeme pomôcť
Analýza opakovaných nákupov
Nechcete sa hneď pustiť do veľkej akcie? Dobrým začiatkom môže byť jednoduchá kontrola toho, ako sa vám darí z hľadiska retencie. Ide o rýchlu analýzu, ktorá odhalí, ako často sa zákazníci do vášho obchodu vracajú.
Analýza RFM
Zákazníci sú hodnotení podľa 3 kritérií - udržanie, frekvencia nákupov a peňažná hodnota objednávok. Na základe toho ich rozdeľujeme do niekoľkých segmentov (VIP zákazníci, sporitelia, zákazníci s veľkými výdavkami atď.). Vďaka tomu môžete pre každú skupinu pripraviť personalizovanú komunikáciu.
Dlhodobá hodnota pre zákazníka CLV
Udržať si súčasného zákazníka je oveľa lacnejšie ako získať nového. Ale kde presne je hranica? Akú hodnotu má váš priemerný zákazník a koľko objednávok pravdepodobne urobí v nasledujúcom období? Na to vám odpovieme.
Hlásenie a prepojenie s nástrojmi na uchovávanie
Po úvodnej analýze a preskúmaní nastavení retenčných nástrojov (e-mailing, remarketing) vám pomôžeme prepojiť údaje z našich algoritmov s reklamnými platformami, ktoré používate. Následne monitorujeme, ako sa navrhované zmeny prejavili. Údaje môžeme vizualizovať v aplikácii Data Studio alebo ich v reálnom čase pripojiť k vašej firemnej aplikácii Power BI.
Hodnotenie vedenia
Máte e-shop a riešite problém, že k zatvoreniu obchodu/prechodu na platenú verziu aplikácie dochádza s veľkým oneskorením alebo mimo lokality? Pomôžeme vám nastaviť meranie predajného lievika a sledovať pôvodný zdroj návštevy každého lead-u.