Marketingová stratégia
Vhodne nastavená stratégia zjednodušuje rozhodovanie a zefektívňuje nielen marketingové, ale aj obchodné činnosti. Bez nej neviete, kto je váš potenciálny zákazník a ako ho zacieliť. Nemáte jasnú predstavu o tom, aké sú ich priania a potreby. A nemáte predstavu, či ich dokážete splniť.
Ako pracujeme
Ako definujeme stratégiu?
Stratégia vám povie, na čom stavať, akú cestu a metódy zvoliť, z čoho vychádzať a ako to všetko robiť lepšie ako konkurencia. Ako sa k tomu dostaneme?
Výskum, analýza a zber údajov
Spoznáme vás, vašu spoločnosť, kompetencie, konkurenčné výhody a slabé stránky. Zameriame sa na zákazníkov - existujúcich aj potenciálnych. Zistíme ich motiváciu a obavy z používania vašich služieb alebo produktov.
Segmentácia a cielenie
Aké segmenty zákazníkov existujú, ktoré si vyberieme a čo im ponúkneme? Na základe predchádzajúcich údajov spoločne vyberieme najziskovejšie časti trhu a začneme ich systematicky dobývať.
Umiestnenie značky
Ako presvedčiť cieľové segmenty zákazníkov, že ste lepší ako konkurencia a že by mali nakupovať práve u vás? Aká prezentácia značky bude rozpoznateľná a otvorí vám najviac príležitostí?
Finalizácia a realizácia
Spolu sme stanovili ciele OKR a KPI. Vytvoríme strategicko-taktický plán, aby sme vedeli, ako splníme stanovené ciele z hľadiska produktu, ceny, distribúcie a marketingu.
Služby
S čím vám môžeme pomôcť
Články