Priraďovanie a hodnotenie kampaní
Hovorí sa, že polovica marketingových nákladov je vyhodená von oknom, len je ťažké zistiť, ktorá. Radi sa pozrieme na vaše zdroje návštevnosti a povieme vám, kde by sa dalo ušetriť alebo viac zapracovať.
Naše služby
S čím vám môžeme pomôcť
Nastavenia analytiky auditu
Správne nastavenie analytiky a zber údajov je prvým krokom k presnému vyhodnoteniu kampaní. Uistíme sa, že je všetko technicky optimálne a že presne meriate všetky dôležité metriky a ciele.
Hodnotenie stránky a obsahu
Zistíme, aké sú silné a slabé stránky vašej webovej stránky. Zistíme, ktorý obsah je pre vašich návštevníkov najzaujímavejší a kde sú úzke miesta a vysoká miera opustenia stránky.
Analýza zdrojov návštev
Investujeme do značky príliš veľa? Nie je remarketing zbytočný? Ak si kladiete tieto otázky, ste na správnom mieste. Prejdeme vaše zdroje návštevnosti a rozlúštime, ktoré kanály sa vám oplatia a ktoré nie.
Priraďovanie na základe údajov
Až dnes mnohí marketéri vyhodnocujú kampane len na základe atribučného modelu posledného kliknutia. Navrhli sme vlastné algoritmy na výpočet atribúcie na základe údajov (Markov a Shapley). Vďaka tomu máme oveľa podrobnejší prehľad o výsledkoch kampaní.
Konzultácie a školenia
Ak chcete robiť správne marketingové rozhodnutia, musíte sa naučiť orientovať v interpretovaných údajoch. Poskytneme vám školenie, aby ste sa naučili čítať údaje, pracovať s nimi, odhaľovať nové poznatky a získavať strategické odporúčania.
Ostatné služby