Priraďovanie a hodnotenie kampaní

Hovorí sa, že polovica marketingových nákladov je vyhodená von oknom, len je ťažké zistiť, ktorá. Radi sa pozrieme na vaše zdroje návštevnosti a povieme vám, kde by sa dalo ušetriť alebo viac zapracovať.

Chcem vyhodnotiť výkonnosť kampaní

Naše služby

S čím vám môžeme pomôcť

Nastavenia analytiky auditu

Správne nastavenie analytiky a zber údajov je prvým krokom k presnému vyhodnoteniu kampaní. Uistíme sa, že je všetko technicky optimálne a že presne meriate všetky dôležité metriky a ciele.

Hodnotenie stránky a obsahu

Zistíme, aké sú silné a slabé stránky vašej webovej stránky. Zistíme, ktorý obsah je pre vašich návštevníkov najzaujímavejší a kde sú úzke miesta a vysoká miera opustenia stránky.

Analýza zdrojov návštev

Investujeme do značky príliš veľa? Nie je remarketing zbytočný? Ak si kladiete tieto otázky, ste na správnom mieste. Prejdeme vaše zdroje návštevnosti a rozlúštime, ktoré kanály sa vám oplatia a ktoré nie.

Priraďovanie na základe údajov

Až dnes mnohí marketéri vyhodnocujú kampane len na základe atribučného modelu posledného kliknutia. Navrhli sme vlastné algoritmy na výpočet atribúcie na základe údajov (Markov a Shapley). Vďaka tomu máme oveľa podrobnejší prehľad o výsledkoch kampaní.

Konzultácie a školenia

Ak chcete robiť správne marketingové rozhodnutia, musíte sa naučiť orientovať v interpretovaných údajoch. Poskytneme vám školenie, aby ste sa naučili čítať údaje, pracovať s nimi, odhaľovať nové poznatky a získavať strategické odporúčania.

Ostatné služby

Ďalšie služby, ktoré ponúkame v rámci webovej analýzy