Analýza webových a mobilných aplikácií
Máte nesprávne meracie nástroje? Potom v skutočnosti nemáte prehľad o správaní zákazníkov na vašich webových stránkach alebo o výkonnosti vašich marketingových kanálov. Pomôžeme vám to napraviť.
Keď sme si istí, že všetko meriame správne a zbierame všetky potrebné údaje, môžeme prejsť k hodnoteniu kampaní, webových stránok alebo produktov.
S čím vám môžeme pomôcť
Audit nastavení služby Google Analytics a Google Tag Manager
Vykonáme komplexnú kontrolu, aby sme sa uistili, že zhromažďujete čo najpresnejšie údaje na vykazovanie dôležitých metrík. Napíšeme konkrétne odporúčania a zistíme, kde vám chýbajú príležitosti.
Definícia a stanovenie cieľov
Po zoznámení sa s vašou firmou a webovou stránkou navrhneme a stanovíme ciele, na základe ktorých budeme hodnotiť výkonnosť webovej stránky a marketingové aktivity. Okrem objednávok alebo potenciálnych zákazníkov (B2B) sa zameriame aj na mikrociele. Pridáme prehľad o správaní návštevníkov webu a získame podrobnejšiu marketingovú segmentáciu.
Rozšírené nastavenia služby Google Analytics
Očistite údaje od spamu, zoskupte kanály pre lepšiu viditeľnosť kampaní, zoskupte webový obsah do logických jednotiek alebo priraďovanie na základe údajov. To všetko posúva analytiku na vyššiu úroveň.
A/B testovanie
Nie ste si istí, ktorá vstupná stránka funguje lepšie? Nastavenie A/B testu nemusí byť jednoduché. Môžeme vám pomôcť definovať a následne spustiť test napríklad v aplikácii Google Optimize.
Mobilné aplikácie
Vyvíjate mobilnú aplikáciu? Rovnako ako v prípade webu vám môžeme pomôcť nastaviť ciele alebo sledovať pády aplikácie pomocou nástrojov zo sady Firebase a prepojiť vaše údaje s webom v novej službe Google Analytics App + Web.
Jasné a zrozumiteľné podávanie správ
Máme vlastný systém na vykazovanie kampaní. To nám umožňuje prispôsobiť sa vašim potrebám. Môžeme pripraviť report v Google Data Studio alebo prepojiť údaje s firemným reportovaním v Power BI a integrovať ich s internými údajmi z účtovného systému.
Čo vám ešte radi pripravíme
Konzultácie a školenia
Ak chcete robiť správne marketingové rozhodnutia, musíte sa naučiť orientovať v interpretovaných údajoch. Pripravíme pre vás školenia, na ktorých sa naučíte čítať údaje, pracovať s nimi, aby ste odhalili nové poznatky a získali strategické odporúčania.