Analýza elektronického obchodu
Preskúmame, ktoré objednávky prinesú vašej spoločnosti viac a ktoré menej. Optimalizujeme výkonnosť produktov, webových stránok a kľúčových ukazovateľov výkonnosti.
S čím vám môžeme pomôcť
Analýza elektronického obchodu z pohľadu webu
Pomocou rozšíreného modulu elektronického obchodu v službe Google Analytics vám môžeme pomôcť odpovedať na otázky týkajúce sa výkonnosti vášho obchodu vo vzťahu k webu. Vďaka získaným údajom posunieme naše úvahy o tom, ktoré produkty sa predávajú menej a prečo.
Analýza výkonnosti kategórie a značky
Preskúmame predaj vášho sortimentu a identifikujeme skupiny produktov, ktorým sa napriek investíciám do marketingu nedarí. Vyzdvihneme produkty, ktorých môžete predať viac. Stačí, ak im budete venovať pozornosť.
Výpočet marže na úrovni produktu
Prepojíme vaše náklady na reklamu s nákladmi na váš produkt. Zohľadníme logistiku a vypočítame maržu, ktorá sa viac približuje realite. Vieme, že realita výpočtu nákladov na úrovni položky môže byť komplikovaná. Spoločne však nájdeme kompromis.
Optimalizácia kampane podľa marže
Ak máte starostlivo vypočítanú maržu na úrovni produktu, je ideálny čas vydať sa na cestu optimalizácie kampaní podľa marže a nie podľa tržieb. Pomôžeme vám nastaviť veci tak, aby ste predávali viac produktov, ktoré skutočne zarábajú, a menej tých, na ktorých prehrávate.
Prognóza predaja a príjmov
Na základe historického predaja a dlhodobých trendov vytvárame prognózy predaja pre každú kategóriu produktov. Takto budete dobre pripravení na nadchádzajúcu sezónu. Zároveň budete mať k dispozícii tvrdé čísla na plánovanie rastu v nadchádzajúcom období.
Čo vám ešte radi pripravíme
Konzultácie a školenia
Ak chcete robiť správne marketingové rozhodnutia, musíte sa naučiť orientovať v interpretovaných údajoch. Pripravíme vám školenie, aby ste sa naučili čítať údaje, pracovať s nimi, odhaľovať nové poznatky a vytvárať strategické odporúčania.