Priraďovanie a hodnotenie kampaní
Hovorí sa, že polovica marketingových nákladov sa vyhadzuje von oknom. Ako zistiť, ktoré to sú? Radi sa pozrieme na vaše zdroje návštevnosti a povieme vám, kde by ste mohli ušetriť alebo viac zapracovať.
S čím vám môžeme pomôcť
Nastavenia analytiky auditu
Správne nastavenie analytiky a zhromažďovanie údajov je prvým krokom k presnému vyhodnoteniu kampaní. Uistíme sa, že je všetko technicky optimálne a že presne meriate všetky dôležité metriky a ciele.
Hodnotenie stránky a obsahu
Zistíme, aké sú silné a slabé stránky vašej webovej stránky. Zistíme, ktorý obsah je pre vašich návštevníkov najzaujímavejší a kde sú úzke miesta a vysoká miera opustenia stránky.
Analýza zdrojov návštev
Neinvestujeme do značky príliš veľa? Nie je remarketing zbytočný? Ak si kladiete tieto otázky, ste na správnom mieste. Prevedieme vás zdrojmi návštevnosti a rozlíšime, ktoré kanály sa oplatia a ktoré nie.
Priraďovanie na základe údajov
Až dnes mnohí obchodníci vyhodnocujú kampane len na základe atribučného modelu posledného kliknutia. Navrhli sme vlastné algoritmy na výpočet atribúcie na základe údajov (Markov a Shapley). Vďaka tomu máme oveľa podrobnejší prehľad o výsledkoch kampaní.
Čo vám ešte radi pripravíme
Konzultácie a školenia
Ak chcete robiť správne marketingové rozhodnutia, musíte sa naučiť orientovať v interpretovaných údajoch. Pripravíme vám školenie, aby ste sa naučili čítať údaje, pracovať s nimi, odhaľovať nové poznatky a vytvárať strategické odporúčania.