Priblížte sa k cieľu
Growth Audit
Žiadna značka sa nezaobíde bez budovania reputácie. PR podporuje celkový rozvoj značky, a preto by malo byť súčasťou vašej dlhodobej stratégie.
Nepodceňujte vzťahy s verejnosťou
Ako vám môžeme pomôcť s PR?
Potrebujete, aby vaši zamestnanci pochopili svoju úlohu v tejto oblasti? Bola o vás negatívna zmienka a riešite krízovú komunikáciu? Chcete, aby sa váš príbeh dostal do médií? Potom je PR tým správnym nástrojom.
Základná analýza
Aby sme mohli začať s prípravou krokov, najprv sa zameriame na podrobné pochopenie vášho podnikania. Pozrieme sa na všetky vaše aktivity a ich doterajšie výsledky, na vaše komunikačné kanály a na vašu konkurenciu.
Definovanie cieľov a nástrojov
Spolu určíme, aké ciele chcete pomocou PR dosiahnuť, a nájdeme na to vhodné nástroje. Bude to povedomie o značke? Ide vám napríklad o efektívnejšiu komunikáciu produktu alebo o zvýšenie pozitívnej publicity?
Spustenie kampane
Rozhodnime sa, koho má kampaň osloviť. Zistíme, na koho sa zamerať, a vytvoríme mediálny plán. Budeme pracovať s témami, ktoré dobre vykresľujú spoločnosť alebo produkt a sú zaujímavé pre spoločnosť aj vybrané médiá.
Hodnotenie
Pretržite budeme vyhodnocovať, ako sa darí jednotlivým aktivitám a či plnia stanovené KPI - či už ide o zvýšenie počtu dopytov, získanie potenciálnych zákazníkov alebo napríklad mediálne pokrytie.
Na veľkosti projektu nezáleží. Pomôžeme vám premeniť každú informáciu na tému, ktorá vašej cieľovej skupine neunikne. Radi s vami budeme spolupracovať na jednorazových kampaniach alebo dlhodobej spolupráci. Nezáleží na tom, či ste veľká spoločnosť alebo startup.
Ako strategická agentúra s digitálnymi koreňmi máme špecialistov na každú oblasť online marketingu. O projektoch premýšľame komplexne. Vieme vytvoriť vhodný marketingový mix, do ktorého PR ideálne zapadá. Je bežné, že špecialista na PR spolupracuje s profesionálom na SEO, PPC alebo dokonca e-mailingu.