Najčastejšie otázky ohľadom Google CSS programu

PROFICIO spustilo vlastný Comparison Shopping Services (CSS) program. Ušetrite až 20 % nákladov v produktových kampaniach na Googli. Čo je to vlastne CSS program a čo vám môže ponúknuť? 

Čo je to CSS program?

V reakcii na rozhodnutie Európskej komisie Google spustil program, ktorý umožňuje inzerovať produkty na Googli až o 20 % lacnejšie. Komisia totiž požaduje, aby Google poskytoval vo výsledkoch vyhľadávania rovnaký priestor ostatným produktovým porovnávačom ako svojej službe Google Shopping.

Aké má výhody zapojenie cez CSS partnera?

Zníži vám ceny za preklik v produktových kampaniach Googlu až o 20 %. Za rovnakú cenu tak získate väčší dosah a počet preklikov.

Ako sa prejaví zmena CSS partnera?

 

Zmení sa iba text pod hodnotením jednotlivých produktov v Shopping kampaniach. Produkty stále smerujú na váš web, rovnako aj proces inzercie zostáva rovnaký.

Koľko zaplatím za získanie 20% zľavy?

Celá 20 % zľava sa premieta priamo do vašej ceny za preklik. Za zaradenie si účtujeme drobný mesačný poplatok. Jeho výšku vypočítame individuálne podľa počtu inzerovaných produktov a celkovej útraty v nákupných kampaniach.

Aký je princíp inzerovania prostredníctvom CSS partnera?

Služby porovnávania produktov (CSS) môžu teraz vytvárať ponuky na umiestnenie reklám v Google Nákupoch na hlavnej stránke s výsledkami vyhľadávania Google v mene obchodníkov, ktorých zastupujú. Nákupy Google vytvárajú ponuky v mene obchodníkov rovnakým spôsobom ako ostatné služby CSS.

To znamená, že môžete využívať reklamy v Nákupoch na hlavnej stránke s výsledkami vyhľadávania.

 

Zdroj: https://support.google.com/merchants/answer/7558973?hl=en

Je zapojenie do CSS zložité?

Nie, na presun nákupných kampaní pod CSS vám stačí potvrdiť jedným e-mailom presun účtu Merchant Centra. Nepotrebujeme žiadne prístupy, ani do vášho Google Ads účtu.

Ako získať zľavu pre nákupné PPC kampane na Googli?

Napíšte nám e-mail s predmetom Mám záujem o CSS“ na milansedlacek@proficiodigital.sk a my sa už o všetko postaráme.


Jiří Novák

Jirka má v PROFICIU na starost rozvoj aktivit u největších klientů a vedení našich accountů. Zodpovídá za to, aby tým plnil stanovené marketingové cíle, které povedou k dosažení těch byznysových. To vše tak, aby se klientům investice maximálně vyplácela.

Související články